Loader
Galería Privada
Colexio Andersen | Documentación |
O Colexio Andersen ten como obxectivo esencial axudar a formar persoas capaces de ser autónomas e responsables nunha contorna académica e social, tomando conciencia do valor que o seu propio esforzo e as súas decisións teñen para contribuír ao seu desenvolvemento persoal e ao progreso da sociedade democrática, solidaria e libre da que forman parte.
Colexio, Andersen, colegio, Andersen, Hans, Christian, Vigo, Galicia, Enseñanza, calidad, Galego,
16646
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16646,page-child,parent-pageid-16265,bridge-core-1.0.6,tribe-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-18.2.1567671225,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Documentación

Proxecto Educativo

Vivimos nunha realidade social caracterizada polo continuo cambio, organizada en sistemas plurais e globalizados, con novas esixencias laborais, claves culturais e modos de convivencia diversificados. O normal é a diversidade. A realidade é a materialización das expectativas creadas entre, por e para todos e todas. Unha realidade aberta, plural, flexible, acolledora, inclusiva. Na nosa tradición cultural, o respecto e o dereito ás liberdades individuais deben conciliarse co coidado e o proveito do ben común. Esta sociedade, para manter o seu nivel de desenvolvemento e funcionar de forma eficaz, demanda da cidadanía unha implicación a prol dunha tarefa colectiva: o benestar de todos e todas.

O Colexio Andersen non pode ficar arredado destes novos contextos e ten a obriga de responder con principios de actuación que incentiven e poñan en valor os obxectivos que consideramos, desde a nosa fundación, irrenunciables no ensino: a equidade, a igualdade de oportunidades e a formación educativa de calidade.

Os elementos que dan sentido ao noso traballo son a ensinanza para a vida, para a convivencia en sociedade, a ensinanza en valores, a ensinanza democrática e inclusiva, e a ensinanza no respecto ao medio ambiente e aos hábitos de vida saudables, O Colexio Andersen procura unha educación integral e afectiva, potenciando entre o seu alumnado o esforzo e o traballo, tanto individual como colectivo, ademais dunha:

  • Educación non sexista, coa igualdade entre homes e mulleres.
  • Educación laica, respectuosa coa diversidade cultural, racial, ideolóxica e coas crenzas relixiosas de cada persoa.
  • Educación crítica, reflexiva, solidaria, humanizadora, tolerante e participativa.

O Colexio Andersen procura unha educación integral e afectiva, potenciando entre o seu alumnado o esforzo e o traballo, tanto individual como colectivo.

Centro Plurilingüe

A aprendizaxe do inglés faise dun modo absolutamente natural e xa en Educación Infantil os nenos e nenas desfrutan practicamente da metade da xornada diaria neste idioma. O profesorado, nativo ou completamente bilingüe, non emprega outro idioma que non sexa o inglés. Esta é a idade máis acaída para que a aprendizaxe dun idioma estranxeiro se faga do modo máis natural posible: non ensinamos inglés, ensinamos en inglés.

O resultado final é un bo nivel de comprensión e asimilación que andando o tempo se verá traducido nun magnífico uso nas destrezas comunicativas, tanto orais como escritas. Este sistema de traballo está avalado por cincuenta anos de traxectoria. O traballo realizado, cando rematan a súa vida escolar, xunto con esta práctica diaria, posibilita neles un profundo coñecemento, unhas habilidades extraordinarias e, sobre todo, ver con total naturalidade o emprego dun idioma que vén como cercano dende o primeiro día de clase.

TRINITY

O noso colexio é centro examinador autorizado Trinity e conta con profesorado especialista e auxiliares de conversa para consolidar a nosa aposta pola ensinanza da lingua inglesa.

Normas do Centro

Nas NOF (Normas de organización e funcionamento do Centro) quedan recollidas as bases para un funcionamento eficaz do noso centro educativo, adaptando, por un lado, a normativa común ditada polas Administracións ao proxecto educativo do noso Colexio e tendo sempre presentes as circunstancias reais nas que viven e se desenvolven tanto o alumnado como as familias, que son a principal razón do noso ser docente.

PLAN XERAL ANUAL
PLAN ANUAL DE LECTURA

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies